Eshop

Možnosti dopravy - Dodací podmínky

Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti PPL nebo Toptrans. V případě nadměrně těžkých (nad 50 kg) nebo balíků větších rozměrů (nad 1,5m délky) zasíláme přepravní společností Toptrans, případně vlastním firemní rozvozem. Zboží si také můžete vyzvednout osobně na naší provozovně V Humpolci, adresu najdete v kontaktu. V případě nesprávného výpočtu ceny poštovného e-shopem Vás budeme kontaktovat a cena poštovného může být následně upravena podle ceníku - většinou upravujeme směrem dolu.

Pro přepravu společností PPL nebo Toptrans je nutné k objednávce uvést Vaše telefonní číslo, aby Vás řidič mohl kontaktovat ve chvíli, kdy k Vám poveze balík. 

Poštovné ZDARMA platí pouze u zboží, které je označeno jako „doprava zdarma“ a to dopravcem dle našeho výběru. Poštovné zdarma neplatí pro velkoobchodní prodej a je nabízeno pouze pro Českou republiku.

Ceny poštovného níže jsou uvedeny včetně DPH.

  

Toptrans - ceník poštovného a balného (pouze ČR)

  • 0 - 30 kg:  150Kč
  • 30 - 50 kg: 270 Kč
  • 50- 150 kg  500 Kč
  • dobírka: + 40 Kč 

Toptrans doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. 

Sledování zásilek je možné na adrese: www.toptrans.cz

  

PPL

PPL - ceník poštovného a balného (ČR)

PPL vnitrostátní balíková přeprava – pouze ČR

  • 0 - 30 kg: 150 Kč
  • 30 – 50 kg: 190 Kč
  • dobírka: + 40 Kč

Sledování zásilek je možné na adrese: www.ppl.cz

  

Osobní odběr

Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží na provozovně. Možná je i platba předem na účet a následné vyzvednutí zboží na provozovně. V Humpolci je možné zaplatit platební kartou.

Adresa provozovny pro osobní odběr v Humpolci (hlavní sklad)

  • Škrampal spol. s r.o., Nádražní 1582, Humpolec, 39601
  • Provozní doba: Po - Pá 7:00 - 16:00 
  • Parkoviště ve dvoře

 

Možnosti platby - Platební podmínky

Dobírka - nejjednodušší a nejrychlejší způsob

Objednané zboží Vám zašleme na dobírku, což znamená, že toto zboží uhradíte v hotovosti řidiči při převzetí balíku. Poštovné a balné účtujeme dle výše uvedených cen. Tato služba je zpoplatněna částkou 40 Kč. 

UPOZORNĚNÍ: platbu při převzetí zboží není možné provést pomocí platební karty, tuto službu nenabízíme. Je tedy nutné dopravci zaplatit v hotovosti.

 

Platba předem na bankovní účet

Po potvrzení objednávky odešlete platbu převodem na náš bankovní účet na základě údajů, které Vám přijdou na Váš email. Zboží Vám bude odesláno, jakmile bude platba připsána na náš účet (zpravidla 2 dny od odeslání platby) a zboží naskladněno. Číslo našeho účtu je 19-7058110247/0100 a variabilní symbol (VS) je číslo objednávky. Na vyžádání můžeme vystavit zálohovou fakturu.

 

Převzetí zboží

Pokud je balík viditelně poškozen, tak jej nepřebírejte a informujte nás emailem nebo telefonicky.

Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je taky možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce a veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, zákazník nahlásí škodu na zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří pracovních dnů od dodání. Tím se výrazně urychlí a zjednoduší proces reklamace.